NTD KLİNİK ÖZEL ANTİOKSİDAN
TEDAVİLERİ

Bağışıklık güçlendirici serumlarımız ile ihtiyaç duyduğunuz antioksidan ve vitamin yüklemesi yapılarak vücut direncinizin arttırılması hedeflenmektedir. Daha güçlü bağışıklık sistemi, genel manada bütün hastalıklara karşı daha dirençli ve güçlü bir sağlığa sahip olmanız anlamına gelmektedir.

gluta.jpg
glutatyon-serumu.jpeg

Antioksidan Nedir?

Beslenme yoluyla aldığımız gıdalar ve solunum yolu ile aldığımız oksijen, hücreler tarafından kullanılır ve enerji üretimi yapılır. Bu sayede yüksek miktarda enerji üretimi olurken bir taraftan da vücut için zararlı olan atık maddeler yani reaktif oksijen radikalleri oluşur. Serbest radikaller, vücut için son derece zararlı maddelerdir.
Bu reaktif oksijen radikalleri çok fazla aktiftir ve vücuttaki diğer kimyasal maddelerin yapısını bozarak birçok hastalığın oluşumuna zemin hazırlar. Vücudumuz her zaman kendisini korumaya programlı olarak çalışır. Birçok mekanizma ile reaktif oksijen radikallerinin zararlı etkilerini ortadan kaldırmaya ve vücuttan atmaya çalışır. İşte bu oksijen radikalleri ile mücadelede kullanılan tüm bu moleküllere antioksidan denir.

Glutatyon Ne İşe Yarar?

• Kendi elektronunu serbest radikallere verir ve hücrenin zarar görmesini engeller

• Hücre içinde oluşan zararlı maddeleri suya dönüştürür

• Civa, kurşun, kadmiyum, bakır, çinko, arsenik ve gümüş gibi ağır metalleri bağlayarak vücuttan ağır metalleri uzaklaştırır

• Sinir sisteminde önemli role sahip olan glutamat için kaynak oluşturur

Glutatyon Faydaları Nelerdir?

• Bağışıklık sistemini güçlendirir

• Vücut enerjisinin artışına destek olur

• Kasların performansının artmasını sağlar

• Eklem ve kaslarda oluşan ağrıların azalmasına yardımcı olur

• Cildin yenilenmesini sağlar

• Cilde parlaklık kazandırır

• Yaşlanmayı geciktirir

• Sigara ve alkole bağlı oluşan zararları azaltır

• Zihinsel odaklanmaya destek olur

• Düzenli ve yeterli uyku kalitesini arttırır

Glutatyon Tedavisi Nasıl Yapılır?

En önemli ve en etkin yol damardan verilen glutatyon tedavisidir.

Vücutta glutatyonu arttırmanın en etkili yolu damar içine serum ile uygulamaktır. Tedavi doz sayısı hastaya göre değişmekle birlikte standart yaklaşım için uygulanacak tedavi haftada 1 doz olmak üzere 3 hafta süreyle yapılan tedavidir. Tedaviler yaklaşık 15 dakika sürer.

glutat.png

Let's Work Together